Menu
EUR

Klantenservice

+31 70 2600 020

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dat natuurlijk graag!

Dat mag via de mail naar: [email protected] maar we zijn tijdens kantoortijden ook telefonisch bereikbaar via 070 260 00 20.

Neem contact op

Contactgegevens

+31 70 2600 020
KVK nummer: 63094169
btw-nummer: NL001925353B73
WOW! Underwear Renbaanstraat 67
2586EZ Den Haag
Nederland

Veelgestelde vragen

Hulp nodig?
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen afkomstig uit Nederland die op werkdagen vóór 21:00 uur worden geplaatst, zullen de volgende dag worden bezorgd.

Indien bestellingen uit België op werkdagen vóór 21:00 uur worden geplaatst, kan de bezorging 1 tot 2 dagen in beslag nemen.

Voor orders die tijdens het weekend worden geplaatst, zal de verwerking plaatsvinden op maandag.

Het brievenbuspakje biedt verschillende voordelen, waaronder traceerbaarheid en het feit dat je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangst.

PostNL bezorgt bestellingen op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.

Volgens PostNL wordt 98% van alle post binnen één werkdag geleverd, wat betekent dat er in 2% van de gevallen vertraging kan optreden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • Via iDEAL (alleen in Nederland)  
  • Via Bancontact/ Mister Cash (alleen in België)
  • Via Creditcard (MasterCard, Visa)
  • Via Paypal (Visa, MasterCard, Discover, American Express)
  • Via Bankoverschrijving (Vooraf)
  • Via Klarna (Veilig achteraf betalen - kosten € 1,50)

Naar welke rekening moet ik geld overmaken bij overboeking?

Dit staat in de bevestigingsmail. Onze bankgegevens zijn als volgt:

BAN / Rekeningnummer: NL54 RABO 0158 8738 31
BIC: RABONL2U
Ten name van: Colomoda
O.v.v: het ordernummer

Zorg ervoor dat je bij betaling per bankoverschrijving altijd het betalingskenmerk vermeldt, dat je per e-mail ontvangt na het afronden van je bestelling.

Indien je per bankoverschrijving hebt betaald zonder het betalingskenmerk te vermelden, stuur ons dan een e-mail. De bestelling wordt anders niet automatisch verzonden.

 

Bieden jullie ook speciale aanbiedingen en promoties aan?

Bij WOW! Underwear worden regelmatig kortingsacties gehouden, waarmee je kunt profiteren van aantrekkelijke prijsverlagingen. Om deel te nemen aan deze acties en kortingscodes te ontvangen, kun je je e-mailadres achterlaten onderaan de website. We sturen je dan een e-mail met daarin de kortingscode die je kunt gebruiken tijdens het afrekenen.

Waar kan ik een kortingscode invoeren tijdens het afrekenen?

Tijdens het afrekenproces kun je de kortingscode invoeren. Nadat je op "Doorgaan naar afrekenen" hebt geklikt, zie je onder het overzicht van je bestelling de optie "Kortingscode toevoegen" in blauwe letters.

Op een mobiel apparaat vind je dit door bovenaan op "Besteldetails" te klikken, waarna je de knop "Kortingscode toevoegen" in blauwe letters ziet.

Op een computer bevindt deze optie zich rechtsboven op de pagina, in het besteloverzicht.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten voor Nederland & België 

WOW!Underwear brengt vanaf een orderbedrag van Euro 50,- of meer geen verzendkosten in rekening.

Bij bestellingen van minder dan Euro 50,- brengen we de volgende kosten in rekening:

Bestellingen uit Nederland van minder dan €50,- Verzendkosten € 3,95
Bestellingen uit de Europese Unie (buiten NL) van minder dan €50,- Verzendkosten € 5,95
Bestellingen buiten de Europese Unie Verzendkosten € 19,-
Op welke manier worden de pakketten verstuurd?

Voor het verzenden van onze pakketjes werken we samen met PostNL. Binnen Nederland maken we gebruik van brievenbuspakjes, tenzij de bestelling uit 4 producten of meer bestaat, dan wordt het als pakketpost verzonden. Alle bestellingen vanuit het buitenland worden altijd als pakketpost verstuurd.

Is mijn bestelling al verzonden?

Na het verzenden van je bestelling ontvang je automatisch een e-mail van PostNL met het track&trace-nummer, waarmee je de levering kunt volgen. Let op: het kan voorkomen dat deze e-mail in je spamfolder belandt. Controleer deze dus altijd als je de verzendmail niet hebt ontvangen.

Ik heb geen track en trace mail ontvangen/ geen verzendbevestiging?

De track en trace e-mails worden rechtstreeks vanuit PostNL verzonden. Het is mogelijk dat deze e-mails per ongeluk in je spamfilter of een vergelijkbare map terecht zijn gekomen.

Kan ik een product ruilen?

Absoluut. Het is toegestaan om een product binnen een periode van 30 dagen te ruilen. Indien je het artikel wenst te ruilen voor een andere maat of een ander model, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website voor het gewenste product. Hiermee voorkomen we dat het artikel niet meer op voorraad is of uitverkocht raakt. Je kunt het product dat je momenteel thuis hebt volgens de onderstaande voorwaarden retourneren.

Kan ik een product retourneren en hoe gaat dat in z’n werk?

Indien de geleverde producten niet aan je verwachtingen voldoen, heb je de mogelijkheid om deze binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling terug te sturen.

Zorg ervoor dat de artikelen worden teruggestuurd in een stevige verpakking die de producten beschermt tijdens het transport, bij voorkeur in de originele verpakking waarin je de bestelling hebt ontvangen. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant. Zodra we de retourzending ontvangen, zullen we het orderbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terugstorten. We kunnen ook de gewenste ruilproducten naar je verzenden, op voorwaarde dat de producten aan de volgende criteria voldoen:

  • Ze zijn niet gedragen direct op de huid (passen mag, maar alleen over een andere slip of boxer heen).
  • Ze zijn niet gewassen.
  • Ze verkeren in nieuwe staat.
  • Ze zijn nog steeds verpakt in de originele, onbeschadigde verpakking en hebben eventuele (niet verwijderde) labels.

Print het bijgevoegde retourformulier uit en vul dit in om toe te voegen aan de retourzending.

Houd er rekening mee dat retourzendingen zonder duidelijke gegevens niet in behandeling kunnen worden genomen.

Stuur je retourzending naar het volgende adres:

Colomoda

Postbus 370

3990 GD Houten

Ik heb een product geretourneerd naar WOW! Underwear, wat gebeurt er nu?

Zodra de bestelling is ontvangen en verwerkt door PostNL, wordt de retourzending binnen uiterlijk 14 dagen door ons verwerkt. Houd er rekening mee dat tijdens feestdagen de verwerking iets langer kan duren voordat PostNL de retourzending heeft afgehandeld. Het geld voor de bestelling wordt teruggestort op dezelfde rekening en via dezelfde betaalmethode als waarmee de oorspronkelijke bestelling is geplaatst, tenzij je hebt aangegeven dat je het product wenst te ruilen.

Hoe zit het met de maatvoering bij WOW! Underwear?

Over het algemeen vallen de maten van de merken die wij verkopen iets kleiner, ongeveer een kwart maat kleiner voor Clever en tot een half maatje kleiner voor Mundo Unico, in vergelijking met bekende Europese merken zoals Bjorn Borg, Hugo Boss, Hom en Armani. Het is echter mogelijk dat sommige van onze modellen iets kleiner uitvallen. Als je bijvoorbeeld een Medium Bjorn Borg hebt die net past, raden we aan om bij ons een Large te bestellen. Mocht de uiteindelijke maat toch niet goed zijn, dan kun je altijd ruilen.

Hebben jullie ook een maattabel?

Onze maten wijken iets af (ongeveer een halve maat) van de Europese standaarden. Het kan handig zijn om je jeansmaat als referentie te gebruiken bij het bepalen van de juiste maat. Hier is een overzicht van onze maten:

  • Clever, Jor, Pump, Private Structure, Pikante en Gregg Homme vallen een kwart maat kleiner.
  • Mundo Unico valt een halve maat kleiner.
  • Manstore en Olaf Benz hanteren Europese maten.

Als je twijfelt tussen twee maten, adviseren we om de grotere maat te bestellen. Je kunt je taillemaat meten door een meetlint rond je taille te plaatsen, net boven je bekken. Met de verkregen waarde in centimeters kun je in de bijgevoegde tabel zien welke maat overeenkomt. De maataanduiding in inches komt overeen met de jeansmaat. Voor de volledige tabel kun je hier kijken:

Wat is de optimale manier om mijn ondergoed te wassen?

Voor het behoud van de kwaliteit van je ondergoed is het van groot belang om er op de juiste manier voor te zorgen.

Wij adviseren om je premium ondergoed altijd op een handwasprogramma te wassen, op een lage temperatuur en gesorteerd op kleur.

Om pluisvorming te voorkomen, raden we aan om het ondergoed na het wassen op natuurlijke wijze te laten drogen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar heb niet mijn juiste gegevens door gegeven, wat nu?

Onze supply chain is volledig geautomatiseerd, wat betekent dat wij geen wijzigingen kunnen aanbrengen in bestellingen nadat ze zijn betaald. Als je nog aanpassingen wilt maken, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. WOW!Underwear heeft geen afhaal- of bezoekadres.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!